مانند سال های گذشته در سئو سایت 2021 نیز ترند هایی توسط برخی از فعالان سئو مشخص شده است در ادامه در مورد این ترند های پیشنهادی توضیحاتی را ارائه داده ایم

 

 

 

شناخت هدف و تقاضای کاربران

مهم است که بدانید هدف و تقاضای کاربر جستجوگر چیست ، به عبارت دیگر باید بدانید که کاربران در وب سایت شما به دنبال چه چیزی می باشند

درک مقصد جستجوگر یک قسمت مهم از یک استراتژی موفقیت آمیز در سئو سایت است زیرا شما برای ساختن صفحه ای که این نیت را برآورده می کند  باید یک درک اساسی ، برنامه ریزی دقیق و یک وقت مشخص را قرار دهید تا بتوانید به بهترین صورت ممکن آن را شناسایی و پیاده سازی نمایید

اگر صفحه شما به بهترین صورت با هدف کاربر پیاده سازی شده باشد گوگل به شما رتبه های برتر را خواهد داد . به همین سادگی

 

 

سئو محلی را در نظر بگیرد

یکی دیگر از مواردی که می تواند در سئو سایت در سال 2020 بسیار مود توجه قرار بگیرد سئو محلی می باشد البته سئو محلی سال هاست که بسیار مهم می باشد و بسیاری از افراد نیز به آن بسیار توجه دارند اما به نظر با گذر زمان این نوع از سئو سایت خود را بیشتر از قبل نمایش می دهد . شما برای اینکه بتوانید به سئو محلی برسید باید یکسری از قوانین را در وب سایت خود رعایت نمایید ما در پست های قبلی به صورت مفصل در مورد اینکه سئو محلی چیست و چرا مهم می باشد صحبت کرده ایم پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر به این پست مراجعه نمایید و مواردی که می تواند در این زمینه به سئو سایت شما کمک کند را به وب سایت خود بیفزایید

 

 

تجزیه و تحلیل مشتری

SEO در گذشته بیشتر با هدف ایجاد ترافیک همراه بود اما SEO امروزه به موارد بیشتری تبدیل شده است.

همانطور که Miracle Inameti-Archibong  رئیس سئو شرکت Erudite  اشاره کرد ، در سال 2021 شما بیشتر و بیشتر تحت فشار قرار می گیرید تا ترافیک بیشتری ایجاد کنید تا بتوانید شکاف های درآمد را کاهش داده و ROI را نشان دهید.

بنابراین  در سال 2021  داده های مربوط به تجزیه و تحلیل رفتاری به یکی از قسمت های مهم در سئو سایت تبدیل شده است

 

 

بهینه سازی نام تجاری در SERP 

بارنارد گفته است در سئو 2021  این واقعیت که جستجو مبتنی بر نهاد با درک اطمینان Google از اینکه شما کی هستید ، آنچه شما ارائه می دهید و هدفتان کدام مخاطب می باشد شروع می شود ،  این می تواند جذابیت زیادی به وجود بیاورد پس این لازم می باشد شما بخشی از فعالیت خود را برای معرفی برند خود در موتور جستجوگر گوگل قرار دهید

 

 

Core Web Vital  به همراه بهینه سازی تجربه صفحه

به گفته Areej AbuAli  مدیر سئو Zoopla  با معرفی گوگل Core Web Vital به عنوان عامل رتبه بندی در سال 2021  دیگر نمی توان معیارهای تجربه صفحه را نادیده گرفت.

Areej AbuAli گفته است که وب سایت ها و مشاغل باید برای آنها اولویت بندی کنند تا مطمئن شوند از رقبای خود عقب نیستند او وهمچنین گفته است برای این منظور می توان از ابزار های ارائه شده مانند Lighthouse و Crux API نهایت استفاده را برد همه چیز از سرعت صفحه ، سازگاری با موبایل ، رندر ، بهینه سازی تصویر و پروتکل های امنیتی باید گرفته شود

پک گفته است تمرکز Google بر روی Core Web Vital نشان می دهد که آنها در حال اندازه گیری میزان  عوامل آزار دهنده بودن سایت ها برای کاربران می باشند  بنابراین یک تجربه خوب وئ مفید به کاربران خود بدهید و Google نیز همین کار را برای شما انجام خواهد داد.

 

 

 

All SEO Is Mobile SEO

Brock Murray  بنیانگذار + Seoplus گفت که تمرکز بزرگ SEO در سال 2021 باید تجربه کاربر دستگاه تلفن همراه (UX) باشد

موری گفته بهترین کاری که می توانید در مورد UX موبایل انجام دهید این است که ابتدا به کاربر فکر کنید سادگی در طراحی شما کلیدی است حتماً محتوای وب سایت و عناصر را بر اساس کاربر خود شخصی سازی کنید

 

 

چیدمان و تغییرات عملکرد SERP

انتظار می رود تغییر بزرگی در کل نحوه مشاهده و چیدمان محتوا در تغییر وب سایت ها ایجاد شود به لطف Google Passage Ranking.

سیندی کروم  مدیر عامل و بنیانگذار MobileMoxie  اشاره کرده است انجام کارهایی برای کمک به Google در شناسایی و رتبه بندی گذرگاه ها جدید در سال 2021 بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت

 

پاسخ به چند سوال مهم در مورد سئو 2021

 

سئو سایت در سال 2021 بیشتر روی چه چیزی تمرکز خواهد کرد ؟

به احتمال زیاد و براساس برخی از نظرات بیشتر روی تغییر نحوه نمایش نتایج تمرکز خواهد شد

این نوشته در seo ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×