روندهای کلیدی سئو برای سال 2024

 

این سال جدید، هیجان انگیزترین و پویاترین زمان برای حضور در سئو خواهد بود.

 

 

روندهای کلیدی سئو برای سال 2024

 

 

در سال 2024 باید انتظار داشته باشیم که این روند ادامه یابد، اما همچنین پیچیده تر شود. اولین تکرارهای جریان اصلی هوش مصنوعی مولد بر کشف این شی درخشان جدید و کارهایی که می تواند انجام دهد متمرکز بود. خلاصه نویسی هوش مصنوعی و تولید کننده تصویر در حال حاضر عادی شده است. با این حال، پس از این فروش اولیه، کسانی که قبل از رسیدن به هوش مصنوعی مولد چارچوب‌های بازاریابی و سئو قوی داشتند، اکنون بهترین مکان برای استفاده از ابزارها هستند.

 

برای مثال، Wix تقریباً یک دهه است که هوش مصنوعی را به طور گسترده در سیستم‌های ما اعمال کرده است، و در سال 2016 طراحی هوش مصنوعی اختصاصی ما را معرفی کرد. برنده سه جایزه شریک Google Cloud، Wix CMS و راه‌حل‌های تجاری شامل هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری ماشینی مانند Google Translate، Vision است. هوش مصنوعی و مدیریت تبلیغات گوگل برای سال ها. بنابراین همانطور که می گویند هوش مصنوعی “جدید نیست”.
اما با جریان اصلی هوش مصنوعی در بازاریابی و سئو، Wix قابلیت‌های هوش مصنوعی را به ابزارهای SEO خود اضافه کرد تا دسترسی به قابلیت‌های SEO را افزایش دهد:
در ویرایشگر، ابزار متنی Create AI به کاربران این امکان را می دهد که کپی متمرکز بر کلمه کلیدی را که برای انواع و اهداف خاص صفحه در نظر گرفته شده است، تولید کنند. برای صفحات دسته بندی، درباره صفحات و سایر صفحات ثابت برای کاربران.
مولد تصویر هوش مصنوعی برای کمک به کاربران برای ایجاد تصاویر گویا برای همراهی وبلاگ ها و سایر مطالب مفید است.
مولد متا تگ هوش مصنوعی همراه با ادغام تحقیق کلمات کلیدی Semrush کار می کند و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که وبلاگ ها و صفحات دیگر دارای متا تگ های بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی هستند.
Wix Studio ابزاری به نام Responsive AI دارد که UX دسکتاپ یک صفحه وب را ارزیابی می کند و از هوش مصنوعی برای تطبیق آن با اندازه های مختلف صفحه نمایش و نقاط شکست با کلیک یک دکمه استفاده می کند.
هر ابزار مبتنی بر چارچوب‌های موجود و اتوماسیون داده‌های پشتیبان است تا نتایج استثنایی به دست آورد. این نقطه شیرین است سئوکاران و بازاریابان دیجیتال شاهد اتوماسیون، هوش مصنوعی و علم داده خواهند بود که آنها را قادر می سازد تا ارزش نوآورانه جدیدی را برای مشتریان و مشتریان به ارمغان آورند.
در طول سال 2024، انتظار داشته باشید که کسانی که دارای داده های قوی و پایه های بازاریابی قوی هستند، با هوش مصنوعی بالغ و یکپارچه برای چیزی فراتر از ترفندهای صرفاً در سالن، به جلو حرکت کنند.

هدلس برای همه کانال

 

عصر هوش مصنوعی در سال 2024 CMS های بدون هد را جذاب تر خواهد کرد زیرا فرصت هایی برای ارائه محتوا به روش های جدید و هیجان انگیز با درگیر شدن با فناوری های مولد بر اساس تقاضا وجود دارد. برخلاف CMS سنتی، هدلس دارای پیشانی (head) یکپارچه نیست. این به توسعه دهندگان و سئوکارها این انعطاف را می دهد تا از طیف وسیعی از فناوری ها برای نمایش محتوا در پلتفرم های مختلف مانند وب سایت ها، برنامه های تلفن همراه یا دستگاه های IoT از طریق API استفاده کنند. این انعطاف پذیری در چشم انداز بازاریابی چند کاناله نسل TikTok بسیار ارزشمند است. این بدان معنی است که headless فرصت های باورنکردنی را در ثبات و کیفیت بازاریابی همه کانالی ارائه می دهد.
مفهوم CMS بدون هد در سال 2023 به حجم بحرانی رسید و در سال گذشته، Wix Headless نیز به این روند پیوست. توانمندسازی توسعه‌دهندگان برای استفاده از سیستم‌های فرانت‌اند Wix با هر پشته فناوری سازگار با مصرف داده‌های یک API RESTful، مانند React و فناوری‌های سمت سرور، مانند Node.js، فرصت‌های روان‌تری برای رشد و آزمایش ایجاد کرده است. ادغام با Github و Netlify گزینه های بیشتری را برای قالب های API، SDK و Next.js باز می کند. این سیستم‌های باز امکانات بی‌نهایتی را ایجاد می‌کنند که بی‌هدف را به ویژه در عصر زایش جذاب می‌کند.
سیستم‌های محتوای هدلس متصل به GPT‌های سفارشی و سایر ابزارهای هوش مصنوعی تقریباً مطمئناً با راه‌حل‌های بدون سر موجود مانند ربات‌های چت برای ایجاد تجربه‌های مولد یکپارچه ادغام خواهند شد.

مدیریت فید به عنوان یک مهارت سئو

 

در طول سال 2023، سئوکاران تغییراتی را در نرخ خزیدن و درصد صفحات فهرست شده توسط ربات های گوگل مشاهده کرده اند.
اگرچه ایندکس‌سازی هرگز وعده داده نمی‌شود، ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا Google شروع به تقسیم‌بندی نحوه خزیدن عناصر مختلف وب‌سایت شما با استفاده از APIها و فیدهای متمایز در ارتباط با داده‌های ساختاریافته مشخص کرده است.
به نظر می‌رسد راهنمایی‌های Google به طور مداوم تولیدکنندگان محتوا را به دسته‌بندی و سازمان‌دهی محتوای خود در کانال‌های اختصاصی Google سوق می‌دهد، مانند:
  • Google Merchant Center
  • Google Manufacturer Center
  • اخبار گوگل
  • نمایه کسب و کار Google

فیدهای هر یک از این کانال ها برای عملکرد بهینه باید بهینه شوند. فیدها خطاهای ماشه ای را مدیریت نکردند و اطلاعات دقیقی را توزیع کردند و باعث اتلاف وقت برای کاربران و ربات ها شد. مدیریت دقیق مستلزم وضع قوانینی است تا مشخص شود چه چیزی وارد فید می شود و پیکربندی فناوری مانند داده های ساختار یافته پویا معتبر را مدیریت می کند تا داده ها آزادانه جریان پیدا کنند.

در حالی که فیدها و کانال‌های اختصاصی جدید نیستند، می‌بینیم که مشارکت فهرست‌بندی در این فیدها اختیاری به نظر نمی‌رسد. از تجربه Wix، ما شاهدیم که مشتریان تلاش می‌کنند تا به روش‌های دیگری ایندکس شوند و فقط می‌توانند محصولات را از طریق Google Merchant Center فهرست‌بندی کنند.

با توجه به اینکه کنسول جستجوی گوگل و SERP گوگل چگونه سازماندهی شده اند و نحوه ارائه محتوا به طور مداوم بر اساس هدف و سفر مشتری تقسیم بندی می شود، به نظر می رسد این یک پیشرفت طبیعی است.

این مقاله توسط کریستال کارتر، رئیس بخش ارتباطات SEO در Wix نوشته شده است.

 

 

 

این نوشته در seo ارسال شده و با ، برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×