آیا سئو انواع مختلفی دارد ؟ در پاسخ باید بگوییم انواع سئو در روش ها ، نحوه کار ، نحوه انجام متفاوت است و هر فردی یا بهتر است بگوییم هر متخصص سئو بسته به تجریبات خود از این روش ها و انواع استفاده می کند تا بتواند وب سایت را به نتایج برتر برساند اما به یاد داشته باشد مانند هر کسب و کاری و یا هر صنعت دیگری در صنعت سئو و جستجوی اینترنتی نیز روش ها و انواعی وجود دارد که نه تنها نمی تواند به کسب و کار شما کمک کننده باشد بلکه می تواند به کسب و کار شما نیز لطمه وارد نماید پس دقت داشته باشد که انتخاب هر تیمی برای سئو نمی تواند مفید باشد حتما در انتخاب یک تیم قوی و با تجربه حساسیت زیادی به خرج دهید تا بتواند به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

انواع سئو چیست ؟

از نظر روش انجام

سئو کلاه سفید

همان فاکتورهای می باشد که توسط گوگل مشخص شده است و ما با رعایت آنها می توانیم وب سایت خود را به نتایج برتر گوگل برسانیم این فاکتورهای بیش از 200 فاکتور می باشند و به صورت ثابت نیز نمی باشند و هر ساله به تعداد آنها افزوده یا کاسته می شود پس دقت داشته باشد سئو کلاه سفید همان روش هایی می باشد که گوگل برای دست پیدا کردن به رتبه های برتر به ما پیشنهاد داده است

 

سئو کلاه سیاه

یکی دیگر از روش های سئو می باشد که متاسفانه توسط برخی از شرکت ها در حال انجام می باشد این روش سئو که بر خلاف سئو کلاه سفید می باشد و گوگل اصلا آن را دوست ندارد اشاره به فاکتورهایی دارد که برخی از افراد از آن برای دست پیدا کردن به رتبه های برتر گوگل استفاده می کنند این روش ها جزء روش هایی می باشند که توسط افراد برای سریع نتیجه گرفتن و همچنین کمتر فعالیت کردن می باشد که گوگل اصلا این روش ها را دوست ندارد بهتر است بداتید اگر شما از این روش ها استفاده نمایید و گوگل تشخیص دهد به احتمال زیاد شما را جریمه سایت شما جریمه خواهد شد و بخشی از رتبه ها و یا ممکن است کل رتبه های بدست آمده را از دست بدهید در بد ترین حالت نیز ممکن است کلا گوگل شما را ار نتایج حذف نماید.

 

سئو کلاه خاکستری

این نوع از سئو تلفیقی از ئو سئو نامبرده یعنی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه می باشد و هنوز نیز تایید نشده که ما از آنها استفاده نماییم یا نه اما به طور کلی اگر گوگل برخی از فاکتورهای این نوع از سئو را تشخیص دهد که برخلاف فاکتورهای رتبه بندی سایت ها باشد به احتمال زیاد شما را جریمه خواهد کرد پس می توان گفت ریسک این نوع از سئو نیز بالا می باشد و کوچکترین اشتباه می تواند باعث جریمه شدن سایت شما شود .

 

از نظر نحوه پیاده سازی

سئو داخلی

سئو داخلی مدلی از سئو می باشد که در آن ما فاکتورهایی را رعایت می کنیم که در داخل سایت می باشد به عنوان مثال ما در این نوع از سئو به بحث طراحی سایت ، ساختار لینک داخلی ، ریسپانسیو بودن و سایر مواردی که در داخل سایت می باشد میپردازیم این نوع از سئو دارای فاکتورهای زیادی می باشد و هر چه شما بیشتر این فاکتورها را رعایت کنید احتمال موفقیت شما نیز بیشتر می باشد

 

سئو خارجی 

همانگونه که از اسمش مشخص می باشد اشاره به نوعی از سئو دارد که در خارج از وب سایت باید انجام شود مانند ثبت سایت در موتورهای جستجوگر ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و… این مدل از سئو نیز دارای فاکتورهای مختلفی است اما قطعا فاکتورهای این روش بسیار کمتر از فاکتورهای سئو داخلی می باشد اما هر دو نوع سئو دارای اهمیت بالایی می باشد و شما برای اینکه بتوانید موفق باشید باید حتما به این دو نوع سئو به یک اندازه بپردازید

این نوشته در seo ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×