اگر شما نیز جزءآن دسته از افرادی هستید که علاوه بر سئو سایت خود در موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، بینگ و…. به دنبال افزایش فروش خود خارج از موتورهای جستجوگر می باشید می توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید ، شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که با سئو آنها می توانید به افزایش فروش خود کمک کنید یکی از این شبکه های اجتماعی اینستاگرام می باشد اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ در سطح دنیا می باشد این شبکه اجتماعی در اکتبر ۲۰۱۰ ساخته شد محبوبیت این شبکه اجتماعی را می تواند در دسترسی و نصب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ دانست  ، این شبکه اجتماعی جزء چهار شبکه اجتماعی محبوب می باشد و بیش از دو میلیون نفر از آن برای کسب و کار آنلاین خود استفاده می کنند (منبع ویکی پدیا). خوب با این تفاسیر اگر شما دارای کسب و کاری می باشید  و می توانید در اینستاگرام تبلیغات آن را انجام دهید و به کسب درآمد خود بیفزایید جای شما در این شبکه اجتماعی خالی است  ما در این پست آموزشی قصد داریم در مورد سئو اینستاگرام برای شما صحبت کنیم . اگر به این موضوع علاقمند می باشید می توانید تا انتهای این پست آموزشی با ما همراه شوید

 

آموزش سئو اینستاگرام

 

روش های مفید برای سئو اینستاگرام

پروفیل اینستاگرام خود را بهینه کنید.

اولین گامی  برای بهینه سازی پیج اینستاگرام این است که پروفایل خود در این شبکه اجتماعی را به گونه ای ایجاد نمایید که کاربرپسند  باشد اگر پروفیل  شما  خوب شما نمی توانید به درستی بازید کننده جذب نمایید شما در ادماه با چند روش برای بهینه سازی پروفایل ایسنتاگرام اشنا خواهید شد :

  • پروفیل خود را از حالت خصوصی به حالت عمومی تغییر دهید تا همه بتوانند پروفایل شما را مشاهده نمایند
  • برای پروفیل خود از یک عکس زیبا که برند نیز روی آن قرارگرفته شده است استفاده نمایید
  • یک نام کاربری نزدیک به نان و برند تجاری خود که قابل جستجو باشد را انتخاب نمایید
  • یک پیوند که می تواند پیوند وب سایت شما باید را در پروفایل خود قرار دهید

آموزش سئو اینستاگرام

 

 

آموزش سئو سایت

کلمه کلیدی اصلی خود را در نامی که نشان داده می شود و Username وارد نمایید

اینستاگرام دارای موتور جستجوگر مستقل خود می باشد این به این معنی می باشدفاکتورهایی که برای پیدا شدن و جستجو استفاده می کند با یک موتور جستجوگر مانند گوگل متفاوت می باشد برای اینکه شما بهتر در جستجوها پیدا شوید می تواند در  قسمتی که نام شده نمایش داده می شود و در قسمت  Username  کلمه کلیدی خود را وارد نمایید مثلا ما برای نام کاربری و یوز نیم خود از کد ناب برای نام اصلی و برای  Username از واژه codenab استفاده کرده ایم

 

 

 

 

از کلمات کلیدی ثانویه یا مشابه کلمات کلیدی اصلی خود در بیو استفاده کنید.

اگر شما به اندازه کافی از کلمات اصلی خود استفاده کرده اید می توانید از کلمات ثانویه نیز استفاده نمایید این کلمات کلماتی هستند که کمی شبیه به کلمات اصلی هستند با کمی تفاوت و ممکن است برخی از افراد به دنبال آنها نیز باشند پس سعی کنید در هنگام وارد کردن این کلمات کلماتی را انتخاب نمایید که در زمینه کاری شما باشد و با کلمه کلیدی شما همخوانی دارد

مثال اگر پیج کاری شما در زمینه سئو سایت می باشد می توانید از طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، صفحه اول گوگل ، افزایش بازدید و… استفاده نمایید

 

 

 

 

از هشتگ های مناسب با کلمات کلیدی خود استفاده نمایید

خوب به نظر شما تا اینجا یاد گرفتید که چگونه بیو یا همان پروفایل خود را بهینه کنید از این به بعد شما یاد خواهید گرفت که چگونه پست های خود را بهینه کنید به نظر اهمیت پست ها بیشتر از پروفایل می باشد ، خوب سعی کنید در مرحله اول کلمات کلیدی مناسب برای هر پست را انتخاب نمایید و سپس برای هر پست از چندین هشتک مناسب که پر سرچ نیز می باشد استفاده نمایید . شما می توانید با جستجوی بخشی از کلمه کلیدی در هنگام وارد کردن هشتک به هشتک های پر جستجو دسترسی پیدا نمایید این دسترسی به صورت خودکار با وارد کردن بخشی از هشتک ظاهر خواهد شد و شما می تواند از آنها تسفاده نمایید

 

 

از متن alt Instagram استفاده کنید

من وقتی به واژه ALT  در اینستاگرام می رسم ناخوداگاه ذهنم به سمت ALT   در  تصاویر وب سایت می روی این قسمت دقیقا در اینستاگرام همان کاری را می کند که در موتور جستجوگر گوگل می کند و گوگل به آن توجه ویژه ای دارد ، شما باید در ALT  یک توضیح مختصر در مورد عکس بدهید که معرف عکس می باشد

نکته جالب در مورد این خصوصیت این است که  این ویژگی برای کمک به کاربران کم بینا طراحی شده است تا از اینستاگرام لذت ببرند  اما بهتر است بدانید اگر از این مرحله صرف نظر کنید اینستاگرام به طور خودکار متن مناسب  را برای عکس های شما در نظر میگیرد   بنابراین بهتر است خودتان این کار را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که زیرنویس با آنچه در عکس است مطابقت دارد و به سئو اینستاگرام نیز کمک می کند

 

 

با تجزیه و تحلیل همه موارد را آنالیز کنید

اینستاگرام دارای ویژگی تجزیه و تحلیل درون پلتفرمی است ، اما فقط به شما امکان می دهد داده ها را از یک تاریخ خاص بکشید. با بسته شدن آن پنجره  داده ها از بین رفته و جایگزین می شوند. اگرچه ممکن است برای کاربر عادی خوب باشد  اما برای اهداف بازاریابی ایده آل نیست.

 

 

از روشهای متداول سئو کلاه سیاه خودداری کنید.

شاید باورتان نشود اما اینستاگرام نیز همانند گوگل به پروفیل ها ، محتواها سرکشی می کند و در صورتی که تشخیص دهد فردی از روش های غیر معقول استفاده می کند آنرا جریمه خواهد کرد از مهترین روش های کلاه سایه می تواند به موارد زیر اشاره

  • مطالب را سرقت نکنید
  • از ربات استفاده نکنید
  • سریع حساب های زیادی را فالوو نکنید
  • فالوئر نخرید

 

سئو پیج اینستاگرام  مانند سئو گوگل  یک استراتژی طولانی مدت می خواهد  و شما نمی توانید نتیجه موفقیت آمیز را سریع مشاهده نمایید اما این دلیلی برای نا امید شدن شما نمی باشد  شما می توانید با آرامش و رعایت قوانین همانند سئو سایت خود به موفقیت هایی در سئو ایسنتاگرام برسید به شرطه اینکه برای آن وقت بگذارید

 

 

 

 

این نوشته در seo ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×