تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی اشاره به استفاده از پلتفرم ها و سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش ، افزایش بازدید و برندینگ می باشد. شبکه های اجتماعی بعد از موتورهای جستجوگر به عنوان دومین منبع پرترافیک شناخته شده می باشد جالب است بدانید که میزان درآمد در شبکه های اجتماعی در سال 2014 برابر یا 16 میلیارد دلار بوده است که در سال 2016 به 31 میلیارد دلار رسیده است به طور خلاصه رشدی دو
برابر را درطی دوسال داشته است

شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی زیادی موجود می باشد که شما می توانید از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده نمایید ، معمولا میزان هزینه برای این نوع بازاریابی و میزان از دست رفتن هزینه در این نوع از بازاریابی بسیار پایین تر از سایر انواع بازاریابی ها می باشد البته اگر به درستی صورت گیرد

مزیت های بازایابی در شبکه های اجتماعی

افزایش فروش

یکی از مهمترین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی این می باشد که به شما کمک می کند تا به مشتری های بالقوه دسترسی پیدا کنید و علاوه بر فروش و ارائه خدمات بتوانید نرخ فروش خود را نیز با این کانال ها افزایش دهید

برندینگ

برندینگ اشاره به معرفی نام تجاری شما دارد . اگر برندینگ به درستی انجام گیرد می توانید تا حد زیادی به فروش شما کمک کند ، یکی از مهمترین راه ها برای برندینگ و معرفی نام تجاری شما بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد

افزایش ترافیک وب سایت

اگر به دنبال افزایش ترافیک وب سایت و همچنین بالا بردن سئو سایت خود می باشدمی توانید از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده نمایید سیکنال های شبکه های اجتماعی اگر چه به صورت مستقیم روی سئو سایت تاثیر ندارند ولی به صورت غیر مستیقم می توانند مفید باشند

راهنمایی برای تبلیغات رسانه های اجتماعی

فقط فعالیت در شبکه های اجتماعی نمی تواند تضمینی برای شما برای افزایش فروش باشد شما باید در ابتدا یک شناخت مختصر از شبکه های اجتماعی و فعالیت در این شبکه ها را به دست آورد سپس اقدام به تبلیغات در این شبکه ها کنید ما در ادامه قصد داریم به صورت مختصر به معرفی و شرشبکه های اجتماعی بپردازیم

تبلیغات در شبکه اجتماعی فیسبوک

فیسبوک یک شبکه اجتماعی جهانی می باشد که بالای 2 میلیارد نفر در آن فعالیت دارند به عبارت دیگر این شبکه اجتماعی میزبان یک چهارم از جهان می باشد همچنین لازم به ذکر می باشد فیسبوک بعد از موتور جستجوگر
گوگل به عنوان دومین منبع ترافیک شناخته شده می باشد



تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام یکی دیگر از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی می باشد این شبکه با فرمت های تبلیغاتی محبوبی که دارند مانند ویدئو و تصاویر برای بسیاری از افراد می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای تبلیغات انتخاب شود





تبلیغات در شبکه اجتماعی توییتر

توییتر با 328 میلیون کاربر فعال ماهانه، یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی محسوب می شود این شبکه اجتماعی بر خلاف شبکه اجتماعی فیسبوک یک شبکه ارگانیک زنده برای مشارکت می باشد که افراد بیشتر برای ارائه اخبار از آن استفاده می کنند





تبلیغات در شبکه اجتماعی پینترست

شبکه اجتماعی پینترست با 175 میلیون کاربر ماهانه،یک پلتفرم فوق العاده فعال است این شبکه اجتماعی نیز همانند اینستااگرام با تبلیغات بصری که دارد بسیار مورد توجه افراد برای قرار دادن تصاویر می باشد





تبلیغات در شبکه اجتماعی لینکدین

LinkedIn لینکدین یکی از دیگر از پلتفرم های اجتماعی منحصر به فرد است که عمدتا در اطراف B2B بازار متمرکز می شود

LinkedIn دارای 227 میلیون کاربر ماهانه فعال است که به طور مساوی بین کاربران مرد و زن تقسیم شده است. 61 درصد از کاربران در محدوده سنی 30-64 قرار دارند


تبلیغات در کانال های تلگرام

تلگرام یگ شبکه اجتماعی تازه تاسیس می باشد که معمولا بیشتر روی گوشی های همراه مورد اتسفاده قرار میگیرد این شبکه اجتماعی قادر است انواع مختلفی از چندرسانه ای ها مانند صوت ، تصویر ، ویدئو را به اشتراک بگذارد. تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام برای برخی از افراد می تواند مناسب باشد الخصوص افرادی که به بتوانند کانال های مهم و مفید را شناسایی کنند

ما در بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما کمک خواهیم کرد تا

مناسب ترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات را انتخاب نمایید

هر شبکه اجتماعی برای یک هدف خواص ساخته شده است البته برخی از شبکه ها تلفیقی از چندین هدف را دنبال می کنند . ما در مشاوره بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما کمک خواهیم کرد تا مناسبترین شبکه برای تبلیغات را انتخاب کنید تا بازخود بهتری داشته باشد

چگونه محتوای تبلیغاتی خود را ایجاد نمایید

هر نوع محتوایی مناسب برای تبلیغات نمی باشد شما باید یک محتوای صریح ، دقیق ، و کامل از خدمات و محصولات خود ارائه دهید متاسفانه برخی از افراد به دلیل توجه نکردن به این آیتم وقت و هزینه های زیادی در هنگام بازاریابی شبکه های اجتماعی از دست می دهند

چگونه ویدئو تبلیغاتی خود را ایجاد نمایید

ویدئو مارکتینگ این روزها بسیار قابل توجه می باشد تحقیقات نشان داده است که این نوع از بازاریابی توانسته است طی چند سال اخیر رشد بسیار بالایی داشته باشد . لازم است بدانید برای ارائه ویدئو های تبلیغاتی شما نیازمند تجربه می باشید چرا که برخی از محدودیت ها برای اشتراک ویدئوهای تبلیغاتی وجود دارد مثلا در شبکه اینستاگرام شما بیش از یک دقیقه نمیتوانید ویدئو برای تبلیغات آپلود نمایید

کد ناب

مجری ساخت طراحی سایت تهران  و سایر استان های کشور

آدرس

 : تهران - پونک - مدان عدل 

(021) 44389831

info@codenab.ir

شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00

لینک های پربیننده

 آموزش سئو و بهینه سازی سایت

 طراحی سایت 

 بازاریابی اینترنتی

 دیجیتال مارکتینگ